Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη

Μέσω της απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης υπάρχει η δυνατότητα ενός πρώτου ελέγχου ώστε να κατανοηθεί το πρόβλημα και έπειτα να κανονιστεί κάποιο ραντεβού ώστε να διορθωθεί.

Επίσης, δίνεται η δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης μετά την διόρθωση του προβλήματος, προσφέροντας έτσι μια συνεχή βοήθεια στον πελάτη -7 ημέρες την εβδομάδα- ώστε να λυθεί οποιοδήποτε άλλο θέμα προκύψει.

Για την Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη απαιτείται να κατεβάσετε το παρακάτω πρόγραμμα. Τηλεφωνώντας στον τεχνικό και ενημερώνοντάς τον για το ID και το PASSWORD που δημιουργεί κάθε φορά το πρόγραμμα, μπορεί να εισέλθει στον δικό σας υπολογιστή ΚΑΙ ΜΟΝΟ για όσο η σύνδεσή σας το επιτρέπει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...